رادو، بهترین جایگزین برای بیرانوند

به گزارش وبلاگ بازی، اگر بازی هایی را که پرسپولیس در آنها ترکیب دوم یا بازیکنان ذخیره را به میدان فرستاده درنظر نگیریم، رادو در بازی هایی که بخاطر نبود بیرانوند در ترکیب اصلی قرار گرفته توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

رادو، بهترین جایگزین برای بیرانوند

به گزارش وبلاگ بازی ، تیم برانکو نه تنها با رادوشویچ فقدان بیرانوند را احساس ننموده بلکه صاحب یک رکورد ویژه هم هست. پرسپولیس در این فصل، سه بازی از رادو به جای بیرانوند استفاده نموده و هر سه برد فصل را با او بدست آورده است.

این آمار برای تیمی که پیش از این تجریبات تلخی درون دروازه داشته آمار ارزشمندی است. در واقع با آمدن رادوشویچ و بیرانوند، فصل جدیدی در دروازه بانی پرسپولیس آغاز شد. بیرانوند اگرچه در مقاطعی مورد انتقاداتی نهاده شد اما حضورش درون دروازه قوت قلبی برای قرمزهای پایتخت است. در روزهایی هم که او به هر دلیلی درون دروازه قرار نداشت رادوشویچ توانست به خوبی جای خالی اش را پرکند.

اگر بازی هایی را که پرسپولیس در آنها ترکیب دوم یا بازیکنان ذخیره را به میدان فرستاده درنظر نگیریم، رادو در بازی هایی که بخاطر نبود بیرانوند در ترکیب اصلی نهاده شده توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. او در لیگ شانزدهم 5هفته پیاپی بخاطر مصدومیت بیرانوند، درون دروازه ایستاد و دو گل خورد و سه برد و یک باخت و یک مساوی بدون گل برای پرسپولیس بدست آمد.

فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر در ترکیبی به میدان رفت که بازیکنان اصلی پرسپولیس در ترکیب نبودند و فقط در یک بازی که بیرانوند مصدوم بود توانست با پرسپولیس سه بر یک برنده گردد. این فصل هم سه بازی و سه برد و یک گل خورده آماری رویایی از او به جای گذشته است.

2 – 220

منبع: ایران ورزشی

به "رادو، بهترین جایگزین برای بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادو، بهترین جایگزین برای بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید