دیدار فرمانده سِنتکام با شاه اردن

به گزارش وبلاگ بازی، فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سِنتکام) که ایران آن را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است، با شاه اردن دیدار کرد.

دیدار فرمانده سِنتکام با شاه اردن

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بازی، ژنرال کنت مکنزی فرمانده سنتکام و هیأت همراه او روز پنجشنبه(دیروز) با عبدالله دوم شاه اردن در امان دیدار کرد.

در این دیدار همکاری بین اردن و آمریکا در زمینه های نظامی و کوشش های منطقه ای و بین المللی مربوط به مبارزه با تروریسم آنالیز شد.

طبق گزارش خبرگزاری اردن(پترا)، در این دیدار همچنین شماری از مقامات اردنی از جمله مشاور شاه اردن در امور ارتباطات و هماهنگی ها و یوسف احمد الحنیطی رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور حضور داشتند.

ژنرال مک کنزی همچنین دیدار دوجانبه ای با الحنیطی برگزار و طی آن به آنالیز آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی، همکاری و هماهنگی نظامی مشترک دو کشور و راهکارهای تقویت روابط دوجانبه به نفع دو کشور پرداخت.

وی همچنین در اختتامیه رزمایش الأسد المتأهب 2019 (شیر آماده 2019) شرکت کرد.

این رزمایش با مشارکت اردن و 27 کشور دنیا اعم از آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، استرالیا، اتریش، بلژیک، هلند، یونان، نروژ، قبرس، عراق، عربستان، مصر، بحرین، قطر، کویت، لبنان، امارات، جمهوری چک، کانادا، ژاپن، برونئی، کنیا و تاجیکستان برگزار گردید و روز پنجشنبه(دیروز) به سرانجام رسید.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "دیدار فرمانده سِنتکام با شاه اردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار فرمانده سِنتکام با شاه اردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید