خبرنگاران چهار وزیر در کمیسیون&zwnjهای مجلس حاضر می&zwnjشوند

به گزارش وبلاگ بازی، تهران- خبرنگاران- وزرای تعاون، علوم، صنعت و کشور در هفته پیش رو با حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی جوابگوی سوالات نمایندگان خواهند بود.

خبرنگاران چهار وزیر در کمیسیون&zwnjهای مجلس حاضر می&zwnjشوند

به گزارش خبرنگار سیاسی وبلاگ بازی، با توجه به اینکه لایحه بودجه 1400 هفته گذشته به مجلس تقدیم شد، رسیدگی به بودجه 1400 بیشترین دستور جلسه کمیسیون های مجلس را هفته پیش رو به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که مهمترین دستور جلسه کمیسیون های، انرژی، برنامه و بودجه، عمران، فرهنگی، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست، کمیسیون ویژه جهش فراوری و کمیسیون قضائی و حقوقی نیز باحضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط، آنالیز بودجه 1400 در هفته پیش رو است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری

کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز در هفته پیش رو آنالیز بودجه در بخش های مختلف با حضور نمایندگانی از دستگاه های اجرایی مربوط را در دستور کار دارد و در روز دوشنبه 24 آذرماه قرار است وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمانیدگان در این کمیسیون حاضر گردد.

مسائل وزارت تعاون با حضور وزیر در کمیسیون اجتماعی

کمیسیون اجتماعی مجلس نیز علاوه بر رسیدگی به لایحه بودجه 1400، روز دوشنبه 24 آذرماه از رییس سازمان بهزیستی کشور در مورد کیفیت اجرای طرح مثبت زندگی و آنالیز مطالبات معلولان و همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آنالیز مسائل مربوط به این وزارتخانه دعوت نموده است.

روز سه شنبه 25 آذرماه نیز مدیران منابع انسانی قوه مقننه، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی در مورد کیفیت همسان سازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی حاضر خواهند شد.

نشست کمیسیون مالی با رییس قوه قضائیه

کمیسیون مالی روز یکشنبه 24 آذرماه نشست مشترکی با رییس قوه قضائیه برگزار خواهد نمود.

همچنین روز سه شنبه 25 آذرماه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای آنالیز تقاضای چهل و هفت نفر از نمایندگان مجلس برای اعمال ماده (234) آئین نامه داخلی در مورد چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد احتیاج کشور و پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون مالی حاضر می گردد.

استماع گزارش وزیر اطلاعات و وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

روز یکشنبه 23 آذرماه استماع گزارش هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به کشور ونزوئلا به منظور نظارت بر فرایند انتخابات پارلمانی آن کشور، استماع گزارش های وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرماندهی محترم نیروی انتظامی در مورد نحوه عملکرد بودجه امسال در دستور کار این کمیسیون است.

همچنین این کمیسیون در روز سه شنبه 25 آذرماه نیز برای استماع گزارش وزیر اطلاعات در مورد نحوه عملکرد بودجه امسال تشکیل جلسه می دهد.

سوال بعضی نمایندگان از وزیر کشور در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها

کمیسیون امور داخلی و شوراها در روز یکشنبه 23 آذرماه از نماینده مرکز پژوهش ها و ریاست سازمان برنامه و بودجه برای ارائه توضیحات پیرامون کلیات لایحه بودجه سال 1400 کل کشور دعوت نموده است.

این کمیسیون علاوه بر آنالیز لایحه بودجه 1400 در بخش های مربوطه، از وزیر کشور در روز سه شنبه 25 آذرماه برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان دعوت نموده است.

تسریع در ساخت واکسن کرونا در کمیسیون بهداشت مجلس آنالیز می گردد

کمیسیون بهداشت و درمان نیز آنالیز لایجه بودجه 1400 و آنالیز راهکارهای اجرائی تسریع در ساخت و فراوری واکسن کرونا را باحضور مسوولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، معاونت علمی و فنآوری ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی جمهوری اسلامی برای روز یکشنبه 23 آذرماه برنامه ریزی نموده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون صنایع مجلس حاضر می شوند

کمیسیون صنعت و معدن مجلس نیز علاوه بر رسیدگی به لایحه بودجه 1400 در هفته پیش رو، وز دوشنبه 24 آذرماه از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کرد است تا علیرضا رزم حسینی درباره درخواست انجام تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان به تعدادی از نمایندگان پاسخ دهد.

همچنین وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره آنالیز درخواست انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران روز دوشنبه 24 آذرماه در کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران چهار وزیر در کمیسیون&zwnjهای مجلس حاضر می&zwnjشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار وزیر در کمیسیون&zwnjهای مجلس حاضر می&zwnjشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید