حکم بعدی فیفا در مورد پرسپولیس چه خواهد بود؟

به گزارش وبلاگ بازی، هنوز تعیین نیست حکم نو فیفا برای پرسپولیس به خاطر پرداخت نکردن بدهی کالدرون چه خواهد بود.

حکم بعدی فیفا در مورد پرسپولیس چه خواهد بود؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بازی، مهم ترین معضل باشگاه پرسپولیس به جز بسته بودن حساب باشگاه و بدهی به بازیکنان و مربیان، به شکایت کالدرون و دستیارش از پرسپولیس مربوط می گردد.

واقعیت این است هنوز کسی نمی داند حکم بعدی FIFA درصورت پرداخت نکردن مطالبات مربیان خارجی چه خواهد بود و قرار است باشگاه پرسپولیس به چه مقدار جریمه گردد.

برهمین اساس مدیران باشگاه هم هیچ اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشته اند و تا این لحظه کسی به درستی نمی داند چه خطری قرمز ها را تهدید می نماید. اگرچه بعضی معتقدند تنها پنجره های پرسپولیس بسته تایید می گردد و محرومیت دیگری در کار نخواهد بود، اما گروهی از کارشناسان از کسر امتیاز قطعی پرسپولیس خبر می دهند و این که باشگاه پرسپولیس باید در فصل نو با امتیازات کسر شده رقابت ها را شروع کند.

هرچه هست هنوز نمی توان خبر دقیقی در این خصوص داد و باید دید راه چاره مجید صدری برای پرداخت این بدهی ها چیست و او راه چاره دیگری جز نامه نگاری با AFC و FIFA دارد یا نه. البته بهتر است مدیران پرسپولیس در مورد مطالبات کالدرون و دستیارش ریسک نکرده و پرداخت آن را در اولویت قرار دهند چرا که ممکن است تبعاتی در انتظار پرسپولیس باشد که برای سرخ پوشان دردسر ساز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حکم بعدی فیفا در مورد پرسپولیس چه خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم بعدی فیفا در مورد پرسپولیس چه خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید