جسد شیما پیدا شد، اعتراف بهلول بعد از 15 ماه

به گزارش وبلاگ بازی، رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم از پیدا شدن جسد شیما بعد از 15 ماه در باغچه خانه قاتل اطلاع داد.

جسد شیما پیدا شد، اعتراف بهلول بعد از 15 ماه

به گزارش گروه حوادث وبلاگ بازی، سردار علیرضا لطفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دقایقی پیش جسد دختر نوجوانی از داخل باغچه خانه قاتل پیدا شد. این جسد متعلق به همان دختر 16 ساله ای است که حدود 15 ماه قبل گم شده بود و بعد از بازپرسی های پلیس تعیین شد راننده تاکسی او را دزدیده و به قتل رسانده است.

وی اضافه کرد: این قاتل که حدوداً 60 سال دارد پیش تر مدعی شده بود که جسد دختر در یکی از شهرهای غربی است ولی با حضور مأموران پلیس ادعای او رد شد، این قاتل مجدد اعلام می نماید که جسد در شهرهای شمالی است که باز هم با آنالیز های پلیسی معلوم می گردد این قاتل باز هم دروغ گفته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در نهایت با آنالیز های کارآگاهان پلیس و به کارگیری شیوه های کشف علمی جرم، این قاتل اعتراف کرد جسد مقتول را در حیاط خانه خود دفن نموده است.

سردار لطفی بیان نمود: دقایقی پیش جسد دختر جوان از داخل باغچه منزل این قاتل بیرون کشیده شد و طبق تأیید عوامل اداره تشخیص هویت آگاهی تهران عظیم تعیین شد جسد مربوط به یک دختر خانم نوجوان است که بر اساس پیشینه این قتل می توان گفت پیکر پیدا شده همان جسد شیما است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بیان گفت: قاتل (بهلول) چند ماهی است که دستگیر شده و در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار داشت و همان طور که بالاتر گفتم ابتدا لب به اعتراف باز نمی کرد و بعد از بازپرسی های پلیس به قتل اعتراف کرد اما تا به امروز آدرس دقیقی از محل جسد به پلیس نمی داد.

منبع: جام جم آنلاین

به "جسد شیما پیدا شد، اعتراف بهلول بعد از 15 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جسد شیما پیدا شد، اعتراف بهلول بعد از 15 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید