جایزه 10 هزار یورویی پلیس آلمان برای شناسایی سلطان شیادها

به گزارش وبلاگ بازی، پلیس آلمان برای شناسایی قاتل لهستانی معروف به سلطان شیادها که 20 سال پیش مرتکب قتل شده، مبلغ 10 هزار یورو جایزه مشخص کرد.

جایزه 10 هزار یورویی پلیس آلمان برای شناسایی سلطان شیادها

به گزارش، به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس آلمان برای شناسایی قاتل لهستانی معروف به سلطان شیادها، مبلغ 10 هزار یورو جایزه مشخص کرد.

مقامات پلیس آلمان برای دریافت هرگونه اطلاعات مربوط به مخفی گاه یک شهروند لهستانی روس تبار که 20 سال پیش مرتکب قتل شده است مبلغ 10 هزار هزار یورو معادل 11 هزار و 400 دلار پاداش مشخص کردند.

بر اساس این گزارش، مقامات پلیس آلمان همچنین کوشش می نمایند از افرادی که با ولادیمیر اسوینتکووسکی Vladimir Svintkovski در ارتباط هستند، اطلاعاتی به دست آورند.

این شهروند متهم است روز ششم مه 1999 با تیراندازی به سوی پیوتر بلومنستوک Piotr Blumenstock که در برلین دستفروشی می کرد، او را به قتل رسانده است.

براساس اظهارات مقامات، قاتل که روس تبار است، معمولا کلاه گیس بر سر می گذارد و مدل ریش خود را تغییر می دهد.

در حالی که تصویری از دهه 90 وی را با موی قرمز نشان می دهد مقامات پلیس معتقدند اسوینتکووسکی احتمالا با جراحی کوشش نموده ظاهر خود را تغییر دهد تا از سن 67 سالگی جوانتر به نظر برسد.

به گفته ماموران پلیس آلمان وی که احتمالا از نامی مستعار برای خود استفاده می نماید یک متر 76 سانتیمتر است و به زبان آلمانی، لهستانی و روسی صحبت می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جایزه 10 هزار یورویی پلیس آلمان برای شناسایی سلطان شیادها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه 10 هزار یورویی پلیس آلمان برای شناسایی سلطان شیادها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید