فراوری انبوه تبلت ردمی پد 5G شروع شد

به گزارش وبلاگ بازی، شیائومی در حال توسعه تبلت نوی است که ظاهراً میخواهد به وسیله برند زیر مجموعه اش یعنی شرکت ردمی به کاربران معرفی کند. این تبلت نو، ردمی پد 5G نام دارد و به نظر می رسد که از قابلیت های بسیار خوبی نیز بهره می برد. به همین دلیل، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری یعنی Mukul Sharma خبری را منتشر نموده که بر اساس آن، فراوری انبوه تبلت نو ردمی در چندین کشور اروپایی و آسیایی شروع شده و احتمالاً این تبلت، همان ردمی پد 5G شایعه شده است.

فراوری انبوه تبلت ردمی پد 5G شروع شد

پیش تر در خبرها شاهد انتشار تصاویری از این تبلت تازه ردمی بودیم که به لطف آن ها توانستیم به بعضی از اطلاعات ردمی پد 5G دسترسی پیدا کنیم. طبق این رندرها، در قاب پشتی تبلت ردمی یک سیستم دوربین مستطیلی شکل تعبیه شده که طراحی آن اندکی شبیه به دیگر تبلت این شرکت یعنی ریلمی پد X است. لوگوی این شرکت هم در قسمت پایینی ماژول دوربین و در گوشه پنل پشتی دیده می گردد.

این محصول تازه ردمی بعلاوه چند ماه قبل، در وب سایت صدور گواهینامه CMIIT قرار گرفته است. اطلاعات منتشر شده از این وب سایت نشان می دهد که ردمی پد از نسل پنجم اینترنت همراه (5G) و Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی می نماید. بعلاوه وب سایت صدور گواهینامه 3C نیز پشتیبانی از شارژر 67 واتی این تبلت را تأیید نموده است.

تازهترین شایعات حاکی از آن است که شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 765G به عنوان قلب تپنده این تبلت هوشمند استفاده خواهد نمود. این تراشه در حال حاضر در بسیاری از گوشی های میان رده بازار به کار گرفته شده و از قدرت پردازشی و گرافیکی مطلوبی هم برخوردار است. پشتیبانی از فناوری 5G را می توان یکی از مزیت های اصلی این تراشه تلقی کرد که باعث می گردد کاربران با پرداخت مبلغی کم، به محصولی قدرتمند با پشتیبانی از سریع ترین شبکه اینترنت همراه دسترسی داشته باشند.

گفته می گردد که دوربین اصلی تبلت ردمی پد 5G دقتی 48 مگاپیکسلی دارد که بیشترین رزولوشن برای دوربین موجود در تبلت ها به شمار می آید. تبلت ردمی پد 5G احتمالاً مجهز به یک نمایشگر 8 مگاپیکسلی LCD IPS خواهد بود که از رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و رفرش ریت 90 هرتزی بهره می برد. حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور این تبلت تعبیه شده و حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی استفاده نمایند.

در کنار پردازنده این گوشی احتمالاً 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد و افراد برای افزایش فضای ذخیره سازی این تبلت می توانند از کارت حافظه میکرو SD نیز بهره ببرند. بعلاوه شنیده می گردد که شیائومی در حال توسعه مدل پروی این تبلت با یک پردازنده بسیار قدرتمند است، که البته صحت این خبر هنوز تعیین نیست. انتظار داریم ردمی به زودی از تبلت تازهش رونمایی کند.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراوری انبوه تبلت ردمی پد 5G شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه تبلت ردمی پد 5G شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید