بازی های شائبه برانگیز یاران شمسایی با تیم های متمول

به گزارش وبلاگ بازی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در اقدامی عجیب با همراهی چند بازیکن با عنوان یاران شمسایی، اقدام به برگزاری دو ملاقات محبت آمیز با دو تیم متمول لیگ فزونی نموده است.

بازی های شائبه برانگیز یاران شمسایی با تیم های متمول

تیم فوتسال مس سونگون که هفته گذشته برای برگزاری اردوی تدارکاتی به تهران آمده بود، در سومین ملاقات تدارکاتی خود در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال مقابل تیمی با عنوان یاران شمسایی نهاده شد. در این ملاقات بعضی از بازیکنان لیگی که با وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در ارتباط هستند، با راهنمایی شمسایی مقابل مس سونگون نهاده شدند.

شمسایی در ابتدای این ملاقات با سرمربی و مدیران مس ملاقات و تبادل نظر کرد و در انتها نیز چند دقیقه برای بازیکنان مس صحبت کرد.

پیش از این نیز شمسایی همراه با چند بازیکن اقدام به برگزاری یک ملاقات تداکاتی در سالن فوتسال دانشگاه شهید بهشتی با تیم کراپ الوند نموده بود. گفته می گردد شمسایی در این ملاقات به میدان نیز رفته بود.

برگزاری این دو ملاقات محبت آمیز در تهران باعث شده تا چند تیم لیگ رجحان نسبت به این موضوع ناراحت شده و این کار را غیرحرفه ای بخوانند.

این دو ملاقات محبت آمیز از 2 جهت غیرحرفه ای و عجیب است. یک اینکه این بازی ها با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال شان تیم ملی را پایین آورده و دو اینکه با برگزاری این ملاقات های تدارکاتی، برای دیگر تیم های لیگ رجحان شائبه به وجود می آید که سرمربی تیم ملی با بعضی تیم ها رابطه محبت آمیز تری دارد.

وحید شمسایی و اسماعیل تقی پور سرمربی مس سونگون

ملاقات محبت آمیز کراپ الوند با یاران شمسایی

منبع: فرارو

به "بازی های شائبه برانگیز یاران شمسایی با تیم های متمول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های شائبه برانگیز یاران شمسایی با تیم های متمول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید