بارش برف و باران در این شهرها ، شرایط هوای تهران

به گزارش وبلاگ بازی، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نوار غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز و سایر نقاط کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در این شهرها ، شرایط هوای تهران

به گزارش وبلاگ بازی، صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: آدینه (20 آبان) در نوار غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب استان های اصفهان و فارس بارندگی گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد. در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران نیز بارش باران رخ می دهد. بعلاوه دراستان های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و لرستان، شمال و شرق خوزستان بارش شدت خواهد داشت.

وی ادامه داد: شنبه(21 آبان) از شدت بارش در این منطقه ها کاسته شده و در استان های ساحلی خزر، بعضی منطقه ها در استان های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه(22 آبان) در شرق دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات کرمان، یزد و هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان های مرکزی، قم، لرستان و چهارمحال وبختیاری بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: دوشنبه(23 آبان) بارندگی در ارتفاعات استان های کرمان و هرمزگان دور از انتظار نیست و در سایر منطقه ها جوی آرام همراه با آسمان صاف مستقر خواهد شد.

ضیاییان گفت: سه شنبه (24 آبان) با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور به تدریج در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (21 آبان) نیمه ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد به تدریج کاهش ابر و اواخر وقت وزش باد با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 16 و روز یکشنبه (22 آبان) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 6 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در انتها گفت: طی امروز و فردا (20 و 21 آبان) بندرعباس با دمای 32 درجه سانتیگراد گرمترین و بجنورد با دمای 1- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش برف و باران در این شهرها ، شرایط هوای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در این شهرها ، شرایط هوای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید