افزایش 3 برابری اعتبارات زیرساخت های اربعین در ایلام

به گزارش وبلاگ بازی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام میزان اعتبارات در ذیل زیرساخت های اربعین را در سال گذشته را 180 میلیارد ریال مطرح کرد و گفت: این میزان در قانون بودجه 98 به 592 میلیارد ریال رسید که افزایش اعتبار نشان می دهد.

افزایش 3 برابری اعتبارات زیرساخت های اربعین در ایلام

رحمت الله قیصوری در گفت وگو با وبلاگ بازی اظهار کرد: سال 1398 بودجه استان نسبت به سال قبل، 28 درصد رشد داشت و سال جاری هم با ریزنی های استاندار و نمایندگان در کوشش هستیم در بودجه بندی به شاخص ها و شرایط ویژه استان توجه جدی گردد. در مجموع مصوبات اعتبارات سال 1397 ، 6760038 میلیون ریال بود که در قانون بودجه سال جاری به 8653450 میلیون ریال رسید و 28 درصد افزایش داشت.

وی درباره وضعیت اعتبارات تملک دارایی های سرمایه استان در سال 98 و مقایسه آن با سال 97 ، توضیح داد: اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای استانی در سال گذشته هزار و 921 میلیارد و 600 میلیون ریال بود که سال جاری به دو هزار و 287 میلیارد و 188 میلیون ریال رسید و در مجموع 19 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام ادامه داد: میزان اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور در سال گذشته هزار و 506 میلیارد و هزار میلیون ریال بود که سال جاری به هزار و 720 میلیارد و هزار میلیون ریال رسید که میزان افزایش آن 14.2 درصد بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام، وجود ذخائر مناسب نفت و گاز، بهره مندی از موقعیت مرزی مناسب و نزدیک ترین مرز به عتبات عالیات، بهره مندی از موقعیت و قدمت تاریخی استان به منظور توسعه گردشگری مذهبی، عشایری، فراوانی نسبی آب و امکان مهار آن و وجود دشت های بزرگ برای فعالیت های کشاورزی و آبزی پروری، قابلیت تنوع بخشی در فعالیت های کشاورزی و دامداری را از جمله پتانسیل های استان بیان کرد.

قیصوری تاکید نمود: گمرک بین المللی، پایانه صادراتی، منطقه ویژه مالی مهران، دارا بودن ذخایر معدنی با کمیت و کیفیت مطلوب، زمینه توسعه صنایع دستی بخصوص فرش دستبافت و گلیم نقش برجسته، زیرساخت های ایجاد شده و در دست اجرا در شهرک های صنعتی و طرح سامانه گرمسیری و مهار آبهای مرزی را از دیگر مزیت های استان دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش 3 برابری اعتبارات زیرساخت های اربعین در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 3 برابری اعتبارات زیرساخت های اربعین در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید