افراد با این فناوری هنگام رانندگی پول در می آورند

به گزارش وبلاگ بازی به نقل از پرس اسوسیشن، شرکت خودروسازی جگوار لندرور سیستم جدیدی ابداع نموده اند که به افراد یاری می نماید هنگام رانندگی درآمدزایی نمایند.

افراد با این فناوری هنگام رانندگی پول در می آورند

فناوری کیف پول هوشمند به رانندگان یاری می نماید برای اشتراک گذاری اطلاعات درباره وضعیت ترافیک و چاله های خیابان ارز دیجیتال دریافت نمایند. این اعتبار دیجیتالی برای پرداخت عوارض، هزینه پارکینگ یا شارژ وسایل نقلیه الکتریکی استفاده می گردد.

هم اکنون سیستم مذکور در مرکز مهندسی نرم افزارJLR در ایرلند در حال آزمایش است و البته نیازمند هیچ گونه پرداختی نیست. مهندسان از هم اکنون این فناوری را در خودروهای آزمایشی F-Pace جگوار و Range Rover Velar نصب نموده اند. رانندگان همچنین می توانند کیف پول های هوشمند خود را با روش های مرسوم نیز شارژ نمایند.

راسل ویکرز مدیر بخش نرم افزار جگوار لندرور می گوید: ما مشغول ساخت فناوری اتصال خودروها به یکدیگر هستیم. در آینده خودروهای خودران می توانند به ایستگاه های شارژ بروند و پس از تکمیل شارژ هزینه را پرداخت نمایند. این حالی است که راننده می تواند برای اشتراک گذاری اطلاعات مهم درباره ترافیک نیز جایزه ای دریافت کند.

به هرحال فناوری مذکور بخشی از استراتژی Destination Zero جگوار لندرور است. هدف این استراتژی به صفر رساندن انتشار گازهای گلخانه ای، تصادف و ترافیک است. این شرکت معتقد است خودروها نقش مهمی در جمع آوری و اشتراک گذاری اطلاعات با یکدیگر دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افراد با این فناوری هنگام رانندگی پول در می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد با این فناوری هنگام رانندگی پول در می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید