افتتاح 60دهیاری جدید در شهرستان سرباز

به گزارش وبلاگ بازی، 60 دهیاری جدید در بخش سرباز شهرستان سرباز مدیر کل امور روستایی و شورا های استانداری سیستان وبلوچستان افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح 60دهیاری جدید در شهرستان سرباز

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ بازی از زاهدان، جمالزهی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری سیستان وبلوچستان گفت: 51 درصد از جمعیت استان در روستا ها ساکن هستند که دولت کوشش نموده تا در زمینه های مختلف به این قشر ارزشمند توجه گردد.

آرش جمالزهی با اشاره به تاسیس دهیاری های جدید در بخش سرباز، اضافه نمود: سعی خواهیم کرد اعتبارات این دهیاری ها در اسرع وقت تخصیص داده گردد تا دهیاران در اجرای پروژه ها با مشکل روبرو نشوند.

جمالزهی گفت: یکی از راهبرد های موثر در توسعه همه جانبه و خود پایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندی های مردم به ویژه روستاییان برای عمران و توسعه مناطق روستایی است که شورا های اسلامی و دهیاری ها می توانند با مدیریت و اجرای برنامه ها و تعامل با مسئولین به آبادانی روستا ها و ماندگاری جمعیت در مناطق روستایی یاری نمایند.

در سرانجام، حکم تنفیذ 60دهیاری جدید به آنان اهدا شد که با افتتاح این تعداد دهیاری، مجموع دهیاری های بخش سرباز به 178 دهیاری رسید.

ف

60دهیاری جدید در شهرستان سرباز افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح 60دهیاری جدید در شهرستان سرباز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 60دهیاری جدید در شهرستان سرباز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید