اعلام زمان ثبت نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش وبلاگ بازی، مدیریت امور آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، زمان بندی ثبت نام اولیه دانشجویان کارشناسی (نیم سال دوم 1401-1400) این دانشگاه را بیان کرد.

اعلام زمان ثبت نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر

به گزارش وبلاگ بازی، بر این اساسثبت نام این دانشجویان به وسیله پورتال آموزشی انجام می پذیرد و بر اساس آئین نامه دوره های تحصیلی مصوّب سال 97 و نیز مصوّبه هیأت رئیسه مورخ 25 خرداد ماه سال 1400 ورودی های 96، صرفاً طبق آئین نامه کمیسیون موارد خاص و با حکم این کمیسیون مجاز به ثبت نام نیم سال دهم هستند. لذا قطعی شدن انتخاب واحد اولیه این متقاضیان منوط به احراز شرایط قید شده در کمیسیون موارد خاص است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: ورودی های قبل از سال 96، صرفاً در صورت کسب موافقت کمیسیون موارد خاص، مجاز به انجام ثبت نام اولیه هستند.

با تاکید دانشگاه امیرکبیر دانشجویان موظف هستند قبل از ثبت نام تکمیلی قسمت اخطارهای آموزشی پورتال خود را کنترل کرده و نسبت به برطرف اخطار و اخذ دروس پیش احتیاج/هم احتیاج در ثبت نام تکمیلی اقدام کنند.

محدودیت مشروطی و کلیه قوانین مربوط به ثبت نام نیز در نیم سال اول 1400 اعمال خواهد شد.

مطابق روال جاری دانشگاه امیرکبیر فهرست انتظار (رزرو) برای رزرو دروس در روزهای ثبت نام فعال بوده و پس از آن، فهرست رزرو فاقد اعتبار خواهد بود.

اخذ دروس یک بار افتاده به صورت هم احتیاج با درسِ بعدی مجاز خواهد بود و چنانچه دانشجویان درس افتاده را به صورت هم احتیاج اخذ نکنند، کلیه دروس بعدی اخذ شده مشمول اخطارِ عدم رعایت پیش احتیاج شده و در سرانجام بازه حذف و اضافه این دروس حذف خواهند شد.

ثبت نام های غیرسیستمی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعم از میهمان بین دانشکده ای، ثبت نام دانشجویان تغییر رشته ای و ثبت نام دروس ارشد، بعد از ثبت نام تکمیلی انجام خواهد شد.

با اعلام دانشگاه امیرکبیر ثبت نام ورودی های 97 و ماقبل تا ساعت 10 صبح امروز شنبه 11 دی ماه، ورودی های 98 از ساعت 10:30 تا 12:30 و ثبت نام ورودی های 99 از ساعت 13 تا 15 امروز انجام خواهد شد.

برای فردا یکشنبه 12 ماه سال 1400 نیز، از ساعت 8 تا 10 صبح ثبت نام ورودی های 1400 و از ساعت 10:30 تا 13:30 ثبت نام ورودی های دوره آزاد انجام خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعلام زمان ثبت نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان ثبت نام دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید