استقبال خیره کننده از گوشی تاشو موتورولا معادلات عرضه را به هم ریخت ، تاخیر در ورود ریزر تاشو به بازار

به گزارش وبلاگ بازی، شرکت موتورولا اظهار داشت که به دلیل تقاضای بیش از انتظار، عرضه گوشی تاشو موتورولا به بازار با تأخیری پیش بینی نشده همراه خواهد شد.

استقبال خیره کننده از گوشی تاشو موتورولا معادلات عرضه را به هم ریخت ، تاخیر در ورود ریزر تاشو به بازار

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد ورود تلفن های هوشمند تاشو با دلیلهای مختلف با تاخیرهای مختلف رو به رو می گردد. برای مثال گوشی گلکسی فولد سامسونگ دارای بعضی از مسائل طراحی بود، میت ایکس هواوی ماههای بیش از انتظاری را برای ورود به بازار پشت در ماند و اکنون نوبت ریزر است که این موضوع را تجربه کند.

ماه گذشته تصویری از گوشی تاشو موتورولا منتشر شد که دارای صفحه نمایش منعطف بود و ظاهرا مردم واقعاً این طراحی را دوست دارند. حداقل این چیزی است که شرکت ریزر اعلام نموده و به عنوان علت دیرکرد خود در ورود گوشی به بازار مطرح نموده است.

حتی شرکت موتورولا در این خصوص یک بیانیه منتشر نموده است که شامل این متن است:

از زمان معرفی این گوشی در ماه نوامبر، این گوشی جدید موتورولا هیجان و علاقه بی نظیری بین مصرف کنندگان ایجاد نموده است و را به خود جلب نموده است و تقاضا برای دریافت این گوشی زیاد بوده و در نتیجه ، به سرعت پیش بینی های عرضه تدارک دیده شده از سوی ما را پشت سر گذاشته است. موتورولا تصمیم گرفته است زمان بندی را برای برآورده کردن بهتر تقاضای مصرف کنندگان دوباره تنظیم کند. ما در حال کوشش برای معین مقدار و برنامه مناسب هستیم تا اطمینان حاصل گردد که تعداد بیشتری از مصرف کنندگان در هنگام عرضه اولیه به گوشی تاشو جدید ما دسترسی دارند.

البته خبر خوب این است که این تأخیر به اندازه آنچه که در خصوص گلکسی فولد و میت ایکس رخ داد نخواهد بود. اما خبر بد این است که موتورولا هنوز تاریخ جدیدی معین ننموده است.

منبع: انتخاب

به "استقبال خیره کننده از گوشی تاشو موتورولا معادلات عرضه را به هم ریخت ، تاخیر در ورود ریزر تاشو به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال خیره کننده از گوشی تاشو موتورولا معادلات عرضه را به هم ریخت ، تاخیر در ورود ریزر تاشو به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید